Snart är det fredagsmyys..

Veckan har gått otroligt snabbt, trots att den varit otroligt trög och otroligt tröttsam. Jag har varit otroligt förkyld och otroligt förväntansfull. Nu är jag bara otroligt sugen på helg. Förutom spelningen på lördag kväll tänker jag bara slappa här hemma har jag tänkt.


Funderar allvarligt på att gå och sova bort förkylningen nu så man är pigg och rask imorrn. Tack och hej!




Och till sist.. för er musikaliska..

G

De är dags för fredagsmys
                 C         D
Om det så är det sista jag gör
            G
Snart är de fredagsmys
            C           D
Hoppas inte föräldrarna stör
          G
Nu är det slut på veckan
       C        D      G
Det är dags för fredagsmyys








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0