Så var det lördag igen..

..och här satt jag och deppa.

Nejdå. Det är rätt så okej just nu, förutom att man alltid äter ihjäl sig på helgerna. Efter ett par dagars skoteråkning är det skönt att bara slappa framför diverse skärmar såhär på lördagskvällen. Inte stör det mig ett dugg att lovet snart är slut heller, för nu kommer två veckors praktik. Eftersom jag har grym fantasi råkade jag hamna på samma plats som jag arbetat tre somrar på raken och där min far råkar vara driftchef. Spännande.. :/

Kommer tvinga mig själv till att titta på melodifestivalen alldeles strax. Måste vara sämsta låtarna nånsin. Gillar Anna Bergendahls låt, men stör mig på att det låter som hon sjunger genom näsan.

Har plågats av vissa tankar i flera dagar också, men det är min ensak. Hehe..



Kommentarer
Postat av: Maja

Vafan är det för sätt att radera min kommentar?!

Det var dåligt..



"Har plågats av vissa tankar i flera dagar också.."

Vad är det här som jag inte vet om? :O

2010-03-13 @ 22:44:40
URL: http://tominalicious.blogg.se/
Postat av: Maja

Sv: Meeeeen!

Kan tänka mig att det är mycket jag inte vet (puh!) men man skriver inte såna där luriga saker :P



Hehehe, nej jag såg det sen faktiskt.. Bara min dator som inte har uppdaterats :P Men det är alltid bra att ha någon att skylla på.



2010-03-13 @ 23:07:13
URL: http://tominalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0