Tjohej, trött och lej

Får ta och sammanfatta helgen lite. Har väl haft det rätt hyfsat överlag. I fredags var vi väl ett rätt så bra gäng till slut, fast en del saknades. Åt gott, kollade film och umgicks sent in på natten. Häggströms tillstånd roade en del.. Jag lär väl knappast ha somnat före halv sex, så det kändes när Petter ringde på lördag morgon 9:20 och undrade om jag skulle med ut med skotern. Självklart hängde jag på, solen värmde redan vid den tiden på morgonen. Tycker lite synd om Micke Forsberg, vars Polaris skar efter sex kilometer. Vi kom fram till Renån till slut och hade det otroligt skönt i solen.

Vid middagstid avslutades turen med lite lek uppe på bygda och sen skýndades det hem för en dusch. Beställde pizza för andra gången denna helg och hämtade den på vägen ner till Jocke i Sjövik. Där satt vi tills han sov sött på golvet framför teven och fick sig lite konst i ansiktet. Allt från spritpenna till kaviar användes. Efter det gick resten till Petter för en nattmacka och jag kom nog inte hem förrän fyra.

Idag sov jag till och från till halv fyra och är fortfarande otroligt degig. Dags för en dusch och sen måste det sovas så man orkar upp till bussen imorrn. Den svindyra halkbanan skall avklaras i stan..


Om en månad eller nåt slår vi på lite större tycker jag. Ska se till att tömma huset igen..




Slutligen, lite bilder. Tycker det är roligt att jag ser så otroligt pigg ut på båda dessa, så de får också vara med. Helt förstörd, nästan..

Och det är inte kul när folk raderar bilder på ens kamera!







Mot fjällen!









Lej? -Ja.











Kommentarer
Postat av: Maja

Hahaha, det är ju typ det bästa när folk raderar bilder. :D

2010-03-08 @ 15:34:36
URL: http://tominalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0