Otroligt vuxen.

Inatt blir jag otroligt vuxen. Helt plötsligt är jag en man i samhällets ögon. Jag bestämmer över mig själv, är mogen nog att fatta livsavgörande beslut och en massa annat jox. Sen får vi väl se hur det blir helt enkelt. Har både extrema och inga förväntningar alls på morgondagen.








Letade fram geväret igår kväll och spenderade ett par timmar med Jörgen på skjuthallen idag. Skönt att man inte glömt bort allt för mycket av hur det går till. Gick väl hyfsat med tanke på uppehåll sedan 2008.




Påskhelgen i övrigt har varit toppen. Timtals ute i solen och skoteråkning så det heter duga. Helt perfekt och riktigt tråkigt att det här vädret betyder att vi ligger precis på gränsen till slask-och-skit-säsongen som kallas vår. Huga!







Kommentarer
Postat av: Maja

Grattis igen förresten, i efterskott nu visserligen :)

Inget grattis är ett grattis förrän det har bloggats om :P

2010-04-08 @ 04:21:08
URL: http://tominalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0