Prsshhhhh..... shhh....

En sån här ökebuske som jag bara vet vad de heter på engelska blåser förbi framför scenen... Där sitter det några ihärdiga stackare som rest ett antal mil för att uppträda och tittar på. Vi kör vårt och lyckas ovanligt bra iallafall, så nu ser det ljust ut framåt onsdag när det förhoppningsvis kommer en hel del folk! Jag kan inte göra annat än att tyna mitt tio år gamla hightech-keyboard där på scenen och hoppas på det bästa. Tycker mer synd om Micke som trots allt allting hänger på. Aja, bra bra hursomhelst.



Torsdag

Halva dagen upptogs (tjoho, faktiskt) av folk från skogsindustrierna som ville övertyga oss om hur otroligt bra skogen är och vilka framtidsutsikter det finns inom skogsindustrin och relaterade utbildningar. Som synes på ett par av bilderna.. alltid pigg och rask!


Vi tillhörde forskningsteam Stockholm och skulle forska fram en produkt baserad på "treed, såna där som finns ute i skogen bland alla reevar och eelgar!"



Tjoho, här är vi..!



Flertalet pigga, raska och förväntansfulla ungdomar...




Kommentarer
Postat av: Maja

Ogillar dig skarpt.. bara så du vet alltså.

2010-02-20 @ 17:34:20
URL: http://tominalicious.blogg.se/
Postat av: Maja

Sv: Jag lever. :)

2010-02-20 @ 23:55:23
URL: http://tominalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0