Echoes..

Pink Floyd med 25 minuter musikalisk.. jag vet inte vad, men bra är det.

Strangers passing in the street
By chance two separate glances meet
And I am you and what I see is me
And do I take you by the hand
And lead you through the land
And help me understand the best I can


I morse tog jag bussen in till stan. Blev upplockad vid Anderzons trafikskola och for ut på halkbanan. Det gick väl utan problem där borta, men kändes otroligt onödigt och absolut inte alls värt 2000 spänn. Kursledaren gillade inte att vi spelade stereo i bilen heller..
In till stan och vänta på bussen. Hittade inte på nåt roligare än att gå i butiker den lilla stunden tills 142:an gick hem vid halv sex. Är inte direkt piggare idag heller, så nu hoppas jag verkligen att jag får sova ut i ett par dagar.

På torsdag åker jag med bussen 05:50. Riskettan, drogkurs. Tjoho.

Behöver verkligen nåt att se fram emot också. Otroligt trist nu om dagarna annars...



Kommentarer
Postat av: Maja

Jag ska skärpa mig :P

2010-03-13 @ 19:45:58
URL: http://tominalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0