Wish you were here.


How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls
Swimming in a fish bowl,
Year after year,
Running over the same old ground.
What have we found?
The same old fears.
Wish you were here.

-David Gilmour (Pink floyd)


Hade en sån här natt med otroligt lyckliga drömmar igen. Förutom att det mesta gick som jag ville så verkade allt det andra vara på väg åt mitt håll det också. Tungt att vakna upp i verkligheten såna gånger.

Nu var det inte så hemskt att kliva upp idag annars. Skoterutflykt med en del av gubbsen på Jämtlandsvärme. Diverse styrande personer, arbetare.. och jag. Tror det landade på tio mil med lite korvgrillning vid mitten nånstans. Tur med vädret hade vi också :)

Imorrn börjar jag arbeta vanlig tid. 07:00 skall Anton vara pigg och rask. Underbart.







Saknar just nu: Sena sommarkvällar i båten...





Kommentarer
Postat av: Maja

Det är bara för att jag ska slippa dina jobbiga kommentarer.. Dah..

2010-03-17 @ 11:20:11
URL: http://tominalicious.blogg.se/
Postat av: Maja

Sv: Semester is the shit.



Du ska alltid vara värst du :P Men det är säkert så.

2010-03-18 @ 10:17:49
URL: http://tominalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0