En sån där dag...

Idag var det en sån där dag. En dag man inte riktigt kan klaga på, utan att man ens åstadkom något.
En sådan dag börjar man med att sova alldeles för länge, tillagar några kulinariskt förskräckliga och ur hälsosynpunkt Tjernobyl-lika lunchmackor ínnan man tar en skotertur med sin far och syster.

Insåg idag hur mycket jag älskar just den här skotermodellen och tycker det är ett rent fanskap att den inte kan hålla någon gång. Älsklingen passerade 400 mil dagen till ära och det betyder att jag och hon avverkat 105 mil den här säsongen. Hyfsat ändå :) Synd bara att reparationen kostade som tre systemkameror eller 500 Big Mac.

Efter att ha kommit hem bänkade jag mig i soffan innan jag förflyttade mig till sängen och sov tills det nalkades middag. Till slut gjorde samvetet sitt och soffpotatisen lyckades hinna med ett träningspass under kvällen.. Beach 2014!! 



Nu får det inte tina längre... Det har varit alldeles för få fina dagar! Att bara få glassa runt innan man gräver ner sig i snön och mår så bra som aldrig annars... (Micke får representera det idag)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0